Retur
in 14 zile
5 Magazine
in orase
Plata in
rate
Livrare in
maxim 48h!

Termenii şi condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către S.C. Diferit Activ Craiova S.R.L. (numită DiferitStil de aici înainte), prin intermediul magazinului virtual www.diferitstil.ro (numită diferitstil.ro de aici înainte).
Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.
Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, DiferitStil, transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.
Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.
Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.
Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului Diferit Stil.
1. Preambul
Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.
Vânzător- S.C. Diferit Activ Craiova SRL cu sediul social in Strada Ritmului, Nr.14, Sector 2, Bucuresti inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9211/2013, CIF: RO32044218, telefon 0762001001.
Datele de contact sunt disponibile în secțiunea “Despre noi”.
Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între DiferitStil și Cumpărător, prin care DiferitStil este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.
Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către DiferitStil cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat. Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător.
2. Informații despre produs
Produsele comercializate prin intermediul site-ului diferitstil.ro sunt produse noi și în momentul livrării sunt insoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare.
diferitstil.ro poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acestă sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.
Din acest motiv DiferitStil își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de DiferitStil.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA (24% din valoarea produsului).
Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii.
Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, suportate de profesionist pentru a vă pune în posesia produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate.
De asemenea, în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON.
Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă.
Ne asumăm răspunderea că valoarea comenzii plasate de dvs. nu se va modifica după confirmarea acesteia prin email la adresa specificată de dvs. la înregistrare.
DiferitStil nu oferă nicio garanție, în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.
Cumpărătorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația DiferitStil de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului conform legislației în vigoare, drept detaliat în cuprinsul acestui document.
Nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de culoare între cea afișată pe monitorul dvs. și cea a produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.
3. Garanția legală de conformitate a produselor
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție legală de conformitate conform legislației în vigoare (legea nr.449/2003) și politicilor comerciale ale producătorilor.
Termenul de garanție legală de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului.
Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:
- este incompatibilă cu natura produsului - această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata medie de utilizare este mai mică de 6 luni,
- este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate - lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: încălțăminte, haine).
Produsele comercializate de DiferitStil sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială.
În niciun caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistentă unei garanții convenționale comerciale.
Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:
“Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b. importanţa lipsei de conformitate;
c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a.  ​dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”
4.DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:
- costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;
- costurile directe legate de returnarea produselor;
- sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
 
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, zgârieturi, lovituri, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Cumpărătorul este obligat să notifice DiferitStil intenția de a returna conform termenului stipulate în Art. 7. DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:
a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere în contul de client;
b) prin completarea formularul de retragere generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;
c) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe office@diferitstil.ro sau telefonic 0762001001.
În cazul în care Cumpărătorul optează să returneze produsele prin intermediul altor servicii de curierat decât cele agreate (alte firme de curierat sau Posta Română) va suporta cheltuielile aferente transportului.
Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.
Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.
Toate reclamaţiile se vor formula în scris, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 48 h de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, telefonic la numărul 0762001001 sau via e-mail pe office@diferitstil.ro
Informațiile și actele necesare demarării anchetei interne vor fi puse la dispoziția DiferitStil în termen de maxim 48 h, în caz contrar reclamația se va închide până la furnizarea informațiilor și actelor solicitate.
Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat. Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia DiferitStil numărul comenzii/facturii, documentul de transport, motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.
În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:
- verificarea preluării comenzii și livrării coletului;
- analiză internă.
În vederea soluționării reclamației, DiferitStil poate să decidă:
- remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
- plata contravalorii mărfurilor;
- respingerea reclamației;
Nicio reclamație nu va fi luată în calcul dacă marfa a fost modificată sau s-a intervenit în orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativă.
Clientul nu este îndreptățit să solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea mărfurilor achiziționate de la DiferitStil, dacă nu a respectat procedura de reclamație sus-menționată.
Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării acesteia.